Ponowne wykorzystanie informacji publicznej - Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie

Biuletyn Informacji Publicznej

Ponowne wykorzystanie informacji publicznej

Informacje ogólne

W dniu 16 czerwca 2016 r. weszła w życie Ustawa z dnia 25 lutego 2016 r. (Dz.U. 2016 poz.352) o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2016 poz. 352).

Ustawa określa zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania. 
W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącą w posiadaniu podmiotu. 
Natomiast, przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji sektora publicznego, w celach komercyjnych lub niekomercyjnych innych niż pierwotny publiczny cel, dla którego informacja została wytworzona.


Wnioski o ponowne wykorzystywanie informacji publicznej prosimy kierować pod adres:

Komenda Powiatowa Policji
 
ul. 29 Listopada 33

38-700 Ustrzyki Dolne

email: ustrzyki-dolne@rz.policja.gov.pl

tel. 47 829 43 05

fax 47 829 43 19

 

 
 

Metryczka

Data publikacji 04.01.2012
Data modyfikacji 21.09.2020
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Ustrzykach Dolnych
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Dorota Głazowska-Krzywdzik
Osoba udostępniająca informację:
Dorota Głazowska-Krzywdzik
Osoba modyfikująca informację:
Aleksandra Wołoszyn- Kociuba
do góry